Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Zelowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://bipsp4.zelow.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Karolina Kazimierczak

Na podstawie Art.18.(1-6): Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na podstawie Art.18.7: W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Dostępność wejścia/wyjścia: • Do budynku prowadzą 4 wejścia i jest 5 wyjść z budynku. 1. Wejście/wyjście od strony ul. Płockiej (od strony boiska) - bez barier architektonicznych - pozwala na swobodny wjazd wózkami. 2. Wejście/wyjście przy portierni - bez barier architektonicznych. 3. Wejście/wyjście przy sali - bariery architektoniczne (schody). 4. Wejście/wyjście od strony ul. Żeromskiego - bariery architektoniczne (schody). 5. Wyjście od strony ul. Płockiej (wyjście ewakuacyjne) - bariery architektoniczne (schody). Dostępność wejścia/wyjścia: 1. Wejście/wyjście od strony ul. Płockiej (od strony boiska) - bez barier architektonicznych - pozwala na swobodny wjazd wózkami.

Dostosowanie korytarzy

Dostępność korytarzy, schodów i wind: 1. Korytarze szkolne są szerokie, osoba na wózku może się poruszać po parterze budynku. 2. Na piętro prowadzą schody - brak wind. 3. Dostępność stołówki - bariery architektoniczne (schody).

Dostosowanie schodów

Dostępność korytarzy, schodów i wind: 1. Korytarze szkolne są szerokie, osoba na wózku może się poruszać po parterze budynku. 2. Na piętro prowadzą schody - brak wind. 3. Dostępność stołówki - bariery architektoniczne (schody).

Dostosowanie wind

Dostępność korytarzy, schodów i wind: 1. Korytarze szkolne są szerokie, osoba na wózku może się poruszać po parterze budynku. 2. Na piętro prowadzą schody - brak wind. 3. Dostępność stołówki - bariery architektoniczne (schody).

Dostosowanie parkingów

Dostępność miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych: 1. Na parkingu usytuowanym przy szkole (od ul. Płockiej) brak miejsca parkingowego specjalnie oznakowanego, wyznaczonego dla osób niepełnosprawnych.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność tłumacza języka migowego

2. W budynku nie można skorzystać z tłumacza języka migowego.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 marca 2021 21:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Karolina Kazimierczak
Ilość wyświetleń: 869
13 marca 2025 13:59 (Karolina Kazimierczak) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
13 marca 2025 13:57 (Karolina Kazimierczak) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
25 marca 2021 08:46 (Karolina Kazimierczak) - Aktualizacja deklaracji dostępności.